Monday, March 26, 2012

zz

"Eee, halloo..?"
"Tere ma olen Madis, Gerda andis mulle su numbri. Igastahes kas sa viitsid minuga sõita 130 kilti Sydneyst välja ma pean ühe paki ära tooma."
"Ahsooo, no okei."

Ehk siis minu esimene Austraalia mini roadtrip. Sõites lihtsalt vaatad ringi ja mõtled, et vist oledki nüüd päriselt teisel pool maakera. Ülimõnusad mägised teed, kõrvad lähevad vahepeal lukku aga see on suva sest päike paistab ja aknad on lahti ja kuulad (minu jaoks) üle pika aja jälle Sõpruse Puiesteed. Ja siis kui me sinna suht lambikasse linna hakkasime jõudma nägin merd. Siit kus ma elan on ookean suht kaugel ja sellepärast mõeldudtehtud läksime mere äärde ja sai natukene ketsidega vees kõndida aga pole hullu sessuhtes. Hommikul käisin linnapeal tööd ka otsimas. Mõnes kohas sain jutu peale aga midagi kindlat ikkagi pole. Better luck tomorrow.








 ja õhtune teepaus rõdul

1 comment: