Wednesday, March 28, 2012

ma ei oska üldse pealkirju mõelda :D

Iiiigastahes.. vahepeal. Hm, midagi väga märkimisväärset ei olegi toimunud. Nüüdseks olen vist kõik linnas olevad kohvikud läbi käinud, tööd ei ole ikka. Lubavad helistada küll aga nojah, ei tea kas selle peale lootma tasub jääda. Panin ka gumtree'sse kuulutuse üles. Loodetavasti tähendab see ikka tööpakkumisi, mitte pakkumisi threesome'iks, nagu gerdale sõnumeid saadetakse :D
Üleeile oli ebanormaalselt palav. Paar tundi suutsin linnapeal ringi tuiata aga siis jooksin koju, viskasin lühkarid jalga ja päfkad selga ja rõdule lebotama.

Äkki lendas aeg õhtusse ja siis tegime Madisega linnapeal ühe tiiru veel. See on normal, et õhtuti tulevad välja prussakad, kes suvaliselt mööda kõnniteed ringi jooksevad. Mul on arvatavasti mingi 20 prussakalaipa ketsitaldade all kinni. Kuigi kell oli mingi 9 olin ma koju jõudes suht poolsurnud juba. Siin on mul täiesti ebanormaalne unerežiim. Kell pool 7, kui eff tööle läheb olen ma üleval ja unest pole jälgegi ning kell 6 õhtul suudan vaevu silmi lahti hoida. Eks see pensioni iga hakkab kätte jõudma vist.
Eile magasin tegelikult kaua isegi (poole 11ni!!!). Käisin pangas tegin konto, ahistasin veel mõnda kohvikut oma cv'dega, ostsin K-martist helesiniste lammastega padja, siis õhtupoole tuli Gerda siia ning leidsime otsetee alksipoodi. Nägime vist nii alakad välja, et me olime vaevu jõudnud sisse astuda, kui juba dokki küsiti. Aga riiulitelt leidsime Kissi siidrit ja puhtast äratundmisrõõmust sai mõned neist koos coronadega ostetud ja nagu põlistele eestlastele kombeks- parki jooma mindud. Tegime natuke bisnessplaane, jaurasime niisama ja lõpuks liitus Madis 6 packiga. Jajaja siis koju ja tuttu ja nüüd on hommik ja rõdul tsillimiseks on liiiga palav ja ma ei tea mida teha :D Järgmine nädalavahetus lubasid austraalia põkid meid home and away beachile viia for 3 nights. Kersti, viin Pippale tervitusi sinu poolt siis hihi. Sellel ädalavahetusel vb Bondile lällama aga whoknowz.  Palun kõik tekitage mingi ühine teadvus ja palvetage nüüd eriti badass'ilt et ma normaalse töö leiaksin endale :D Enne, kui ma lapsehoidjaks lähen suurest ahastusest (vaesed lapsed, vaene mina). Aga seniks piisout.


No comments:

Post a Comment