Monday, April 23, 2012

hellõu

Väga palju vabandust, aga jube kiire on olnud vahepeal :D Nagu mainitud käisime Gerdaga linnapeal tööd otsimas. Kokkuvõttes kõndisime maha mingi 20 kiltsi vist aga seda suht asjata sest töö leidsime mobiiliga netis häkkides kui pargis vahepeal india toitu õgisime. Ja kõik cv'd jäidki alles. Pmts töö on selline, et oleme nö "milkmenid", kes käivad inimeste uste taga 100% Austraalia toodangut farmidest ja blabla. Ei tundunud tegelikult kõige kutsuvam töö ja eks ta vahel ajab veits närvi küll aga kokkuvõttes ma ei vahetaks seda tööd praegu mittemillegi vastu. Seal töötab 50 inimest ja kõik on backpackerid. Hommikul loivad poole 11ks kontorisse, kus pmts istud pool tundi jaurad ja räägid juttu inimestega. A muide kontoris on pingpong, laujalka, üpris massive telekas, xbox ja kõllid. Meil on vist 6 erinevat tiimi ja kõik istuvad oma tiimiga van'idesse ja sõidame erinevatesse kohtadesse (tavaliselt Sydney äärelinnad). Mu tiimis on kõige haigelt lahedamad inimesed üldse ja meie van on isegi kell 11 hommikul nagu mingi ööklubi. Reedest rääkimata. Põhimõtteliselt kui me reedel tagasi linna sõitsime siis jah. Ma ei kirjuta selle kohta praegu siia sest mu ema arvatavasti loeb seda :D
Iigaastahes eile kolisime Gerdaga siis uude kohta. Couchsurfing jeo. Ma ei oleks õige backpacker kui seda ei prooviks. Oleme North Sydneys mingi kuti juures, kelle roommate on 15 maini ära ja saime ta toa. Ma ei tea kust see vend oma voodi ostis aga kui ma rikkaks saan siis ma ostan samasuguse. Reaalselt kõige mugavam voodi kus ma maganud olen :D Aga siis on päris chill. Täna käisime poes ja ostsime hunniku korralikku toitu kokku (hiinakas on suht koppa visanud juba). Aga jejeo kell palju homme tööle näemeräägime.

No comments:

Post a Comment