Tuesday, April 10, 2012

ai äm sorri

et nii kaua kirjutanud pole. Niisiis meil oli nädalavahetus vist? Ehk siis long weekend nagu siin öeldakse (siin reede ja esmaspäev mõlemad vabad kõgil), või drunk weekend (nagu ma mõne tondi käest kuulsin). Igastahes neljapäeval käisin töö trainingul, mis kestis 9st 5ni välja. Meil effiga kahepeale üks võti, mis jäi minu kätte ja eff kes varem töö lõpetas seisis pool tundi vihaselt ukse taga saates mulle vihaseid sõnumeid :D:D Sorri ef. Kui ma koju jõudsin siis olin valmis end välja puhkamamagama aga nende plaanidega ei lähe nädalavahetusel kunagi õnneks, nagu elu on näidanud. Kolistasime siis linna poole, istusime pargis, lõpuks suundusime rõõmsalt tuikuval sammul Lliami juurde ee mängisime kaarte vist ja jaurasime niisama, tuttu ära ja hommikul koju. Reedel olid kõik kohad kinni. Nagu reaalselt kõik. A klubid pandi kell 10 õhtul okk :D Vist ei teinudki midagi. A õhtul käisime Gerdaga mäkis (ainuke lahtiolev koht) mille ees käis reaalne diskens aga ma tahtsin lihtsalt süüa niiet passed on this one. Laupäeval ajasime suht varakult end maast lahti plaaniga minna randa. Olime juba päris poolel teel kui võttis ühendust Indrek, kes on mingil turistilaeval kapten siin ja kutsus sõitma. Rand jäi siis ära ja lidusime Darling Harbourisse. Saime kaptenikonkus istuda ja nuppe näppida, õigeid turistipilte teha ooperimaja taustaks ja nudistirand oli ka päris võimas vaatamisväärsus. Pärast tegime kapteniga ühed õlled sadamas, kodupoole jaja siiis otsetee Kings Crossi. Lällasime pargistänavapeal veits ning siis sinnasamasse kluppi, kus ma esimesel päeval käisin, kui siia jõudsin. Seekord piletiraha ei küsitud jei. Aga see koht on päris cool muidu, 5 korrust rõdudega. Laupäeval oli korrusel 2.5 üks kontsert ja mul oli täpselt selline tunne, et ma olen Eestis Krahlis või Rockstarsis (olenevalt üritusest), esimest korda tundsin et seal on ehk inimesed, kellega mul tegelikult ka midagi ühist oleks aga krt.. ma ei julge minna suvalistega rääkima :D
Igastahes ef ja gerda väsisid ära niiet me läksime viimase bussijarongiga koju. Pühapäeval käisime rannas effiga. Saime ühe teise eesti tüdrukuga kokku ja ma veel Agnesega ka. Käisime ujumas. Või noh. Eestis sa saad meres ujuda aga siin näeb see nii välja et seisad puusani vees ja hüppad iga lainega kaasa mis tuleb, fun. Käisin Agnese korterikaaslastega söömas ja lebotasime niisama murul jaa öö maitea, midagi erilist nv ei toimunud tegelt :D
Eile oli esimene tööpäev. Minu grupis (amnesty international) olid kõik nii lahedad inimesed ja kõik oli tore. Täna käisin ka tööl aga ainult pool päeva siiski.. sest see töö ei ole mulle. A kes ei tea siis ma töötaksin charity  heaks.. koguksin tänaval inimeste kontakte ja allkirju pmts, peab tutvustama seda asja. Intervjuudel jms jättis see kõik väga hea mulje ja see töö oleks super inimestele, kes on sellise iseloomuga seda tööd tegema. Ma arvasin, et olen aga ma ei tundnud ennast hästi. Need tüübid, kellega ma koos tänaval olin sain ülihästi hakkama ja oli näha et nad nautisid oma tööd aga minujaoks jäi midagi puudu. Aga homme uus intervjuu, jei.
A muidu päris lahe on see ka, et india vennad kellega me koos elame viskavad meid välja järgmine nädal :D:D Ühel kutil tulevad vanemad külla vms, norm. Aga tegelt nii ongi parem. Ei olegi vaja siin Parramattas kopitada enam, teised kohad ootavad avastamist.
Krt ülimõttetu postitus jälle :D Elamenäeme mis saab. Piisout.

No comments:

Post a Comment